Menü


 Egyedi szoftverfejlesztés

Sokakban megfogalmazódik a kérdés, hogy miért van rá szükség, miben segíti a vállalat mindennapjait, milyen szabályokat kell betartani ahhoz, hogy a fejlesztés megvalósuljon.

Talán már Ön is eljátszott a gondolattal, hogy milyen jó lenne, ha autójában egy olyan egység lenne, ami a mindennapjait megkönnyítené. Ha megnyom a távirányítón egy gombot, akkor kinyílik az ajtó, beindul a motor, az ülések felveszik az Ön kényelmi helyzetét, felkapcsolnak a lámpák és kinti időjárási viszonyokhoz képest beindul a hűtő-fűtő rendszer.

Nem, mi nem autókat gyártunk és nem is autó-alkatrészeket. Ez csak egy jó példa arra, hogy a vállalatvezető, a munkatársak miképpen tegyék kényelmesebbé mindennapjaikat vállalatában, és ez milyen pénzügyi megtakarításokkal jár.

Nézzünk egy egyszerű példát: Ön lehet, hogy az árajánlatok kalkulációit számológépen végzi, mely lehet, hogy fél óra munkaidőt igénybe vesz az Ön életéből. A mi szoftverünkkel maximum 5 perc alatt elvégezzük ugyanezt.

Minden árajánlat kiadásán nyerünk 25 percet, mely 10 ajánlat esetében már 250 perc. Ez megtakarításban nem kevés.

Először azt érdemes átgondolni, hogy a vállalat életében mi okozza a nehézséget:

  • lehetne optimalizálni a számlázáson
  • vagy a szerződéskötés folyamatán
  • egyszerűsíthető a partnerek értesítése
  • vagy az árajánlat készítése
  • lehetne a kalkulációkon is csiszolni
  • sőt, időt megtakarítani a levelezéseknél is

A második kérdés, hogy mit vár ettől a vállalat, mikor fog megtérülni a szoftver költsége? Ki az, aki a szoftver használatát betanítja, előreláthatólag milyen további szolgáltatásokkal érdemes kibővíteni.

Az egyedi szoftverfejlesztés erről szól. Ez egy befektetés, és ha jól meg van tervezve, rövid időn belül visszahozza az árát, majd plusz bevételt hoz. Ebben nincs semmi varázslat.

Az egyedi rendszerekre árat nem lehet írni, ezért erről mindenképpen egyeztetni szükséges. Egy rosszul megtervezett rendszernek rengeteg buktatója lehet, így igen magas szintű logisztika alkalmazása szükséges.

Luxus csomag nagyvállalatoknak

Egyedi fejlesztés automatizációs célokra + Android + iOS + szerverkörnyezet

Kérdésekkel és lehetőségekkel kapcsolatban érdeklődjön munkatársunknál.

Nézzük a folyamatot, miután Önben megfogalmazódott az igény:

  1. Tanácsadónk felveszi Önnel a kapcsolatot és személyes találkozóra invitálja.
  2. Elbeszélget Önnel a részletekről, majd az ismereteket átadja a stratégiai osztályra.
  3. A stratégiai osztály előzetes specifikációt és árajánlatot készít.
  4. Specifikálási szerződést kötünk egymással.
  5. Pontos specifikációt készítünk, mely alapján az árak még inkább pontosításra kerülnek.
  6. Szerződésbe rögzítjük a specifikációt, árakat, határidőket, etapokat, majd megkezdjük a fejlesztést.
  7. A fejlesztés ideje alatt folyamatos kapcsolatban leszünk Önnel, beszámolót teszünk az aktuális állapotokról.
  8. A fejlesztés végső formájában átadásra kerül az Ön részére, majd megkezdődik a 12 hónapos garanciális időszak. Ha szükséges, akkor karbantartási szerződéssel egészítjük ki a projektet.
Kérdésekkel és lehetőségekkel
kapcsolatban érdeklődjön munkatársunknál.

Lépjen kapcsolatba Velünk!

Kapcsolat(*: kötelező mező)

Irodánk

 Elérhetőségünk

E-mail és Web:

info@kovacsmuvekkft.huwww.kovacsmuvekkft.hu

 Címünk

Kovács Művek Kft.

7633 Pécs, Faludi Ferenc u. 2.+36-20/403-6429